Κυριακή 16 Ιουνίου 2024  12:44:46

Δεν σκέφτηκαν καν το υπουργείο Εργασίας για μια σοβαρή μελέτη του όλου θέματος, που έχει κρατήσει σε αναστάτωση εργαζόμενους και επιχειρήσεις και έχει προκαλέσει γενική κατακραυγή.

Καρκινοβατεί ακόμα η υπόθεση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, που είχε αποφασίσει η κυβέρνηση Σαμαρά. Με τεράστιες καθυστερήσεις που φτάνουν τα 3 χρόνια, υποτίθεται ότι προχωρεί η υπόθεση των 14 αεροδρομίων της χώρας, συμφωνία για την οποία θα εισπράξει η Ελλάδα καταρχήν 1,4δισ.€ (που είναι ο μισός ΕΝΦΙΑ) καθώς και άλλα ποσά κάθε χρόνο από τα έργα υποδομής και ανάπτυξης που θα γίνουν στα αεροδρόμια των πόλεων αυτών.

Πάνω από 17.000 συνολικά οι εταιρείες κάθε είδους, που απαιτεί σοβαρή και δαπανηρή αναζήτηση, μακρά διαμονή και έρευνα σε όλη τη Βουλγαρία για να ελεγχθούν οι «ψεύτικες και προσχηματικές» εταιρείες.

Ο τομεάρχης Εργασίας και πρώην υπουργός, βουλευτής Κυκλάδων κ. Βρούτσης επισήμανε ότι το ασφαλιστικό έχει μετατραπεί σε μηχανισμό μείωσης συντάξεων, υπογραμμίζοντας πως «δεν πρόκειται για ασφαλιστικό, πρόκειται για ένα μόρφωμα ασφαλιστικού, το οποίο αυτοϋπονομεύεται με τις διατάξεις του και οδηγεί σε ένα αδιέξοδο το σύνολο της οικονομίας πλέον, γιατί έχει δημοσιονομικές επιπτώσεις παντού, όχι μόνο στους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους».

Λιγόστευσαν οι ελπίδες. Δικαστικό «όχι» στους 500 απλήρωτους επί επτά μήνες εργαζόμενους και για τη χρηματοδότηση των εντύπων.

Συνεχής κατάρρευση τιμών, συχνά στο 1/3 οι τιμές πώλησης σε σχέση με το 2008 χωρίς να βρίσκεται εύκολα αγοραστής είτε λόγω του ΕΝΦΙΑ είτε γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα και δεν δίνονται ούτε συμπληρωματικά δάνεια από τις Τράπεζες στα ΕΦΑΠΑΞ.

Κρίσιμη και καθοριστικής σημασίας η σημερινή συνεδρίαση του Εκτελεστικού Συμβουλίου του ΔΝΤ για το ελληνικό πρόγραμμα διότι θα συζητηθεί η έκθεση για την ελληνική οικονομία η οποία συντάχθηκε από την ομάδα της Ντέλιας Βελκουλέσκου και φέρει την έγκριση του Πολ Τόμσεν, τομεάρχη Ευρώπης του ΔΝΤ.

Συνολικά, η κατανάλωση φυσικού αερίου στις νέες περιοχές υπολογίζεται σε 700 εκατ. κυβικά μέτρα ετησίως και θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 50.000 το χρόνο και σε φθηνότερες τιμές.

Δεν υπάρχει σκόπιμη άρνηση των Ελλήνων να γίνουν ναυτικοί και μάλιστα σε ανώτερες θέσεις στα ποντοπόρα πλοία αλλά αντίθετα υπάρχει μια προκατάληψη και ένα σκόπιμο κλίμα άρνησης. Την πολύ σοβαρή καταγγελία ότι οι συνδικαλιστές είναι που εμποδίζουν τους Έλληνες να δουλέψουν στα καράβια με μισθό 1.800 ευρώ έκανε στον Alpha 9.89 ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.

Σελίδα 190 από 243
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok Decline